- Joined
- 17 September 2025
- Messages
- 11
Selam,
Ares biraz tuhaflaşıyor sanki? Bu kadar farm charını eslant townda tutarak nasıl bir mesaj veriliyor olabilir?
Token tekilleşti diye midir? 6 camp az mı geliyor acaba? Aynı anda bu kadar boş charı nasıl saatlerce townda oturtabiliyorlar? Farmcılar böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/JlkIqrU" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/JlkIqrU"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
Ares biraz tuhaflaşıyor sanki? Bu kadar farm charını eslant townda tutarak nasıl bir mesaj veriliyor olabilir?
Token tekilleşti diye midir? 6 camp az mı geliyor acaba? Aynı anda bu kadar boş charı nasıl saatlerce townda oturtabiliyorlar? Farmcılar böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/JlkIqrU" data-context="false" ><a href="//imgur.com/a/JlkIqrU"></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>