Wolf grubu ve mushroom grubu monsterlat hak

Joined
9 October 2024
Messages
34
Merhaba drop listesini kontrol ettiğimde zor kesilen monsterlarin droplarinin belki oyunda en basit şekilde kesilen wolf grubu monsterlardan daha az olduğunu fark ettim. Şimdi size sorarım zor ve yavaş kesilen monsterlarin drob oranı neden azdır. Wolf grubu monsterlar tek atılıyor ve çok seridir. Gözden geçirilmesi gereklidir. Örnek verilmesi gerekirken ben mushroom grubu bir monsteri keserken 10 saniyede diyelim 3 tane kestim ve wolf grubu monsterlari yine aynı saniyede 15 tane kesebiliyon. Oyun drop mantığı ne kadar seri o kadar çok drop ve drop çıkma şansı olduğuna göre. Wolf grubu kesen adam %500 belki daha fazla mushroom kesen adamdan daha çok ve iyi drop alicaktir. Adaletli bir oyun olmasına adına bu sürecin dengelenmesi lazım 0.050 monster stone grim wolfe vermişsiniz oyninorani mushroom lord monsterinada vermişsiniz biri 10 saniyede 15 tane kesiliyor diğeri 3 tane aradaki fark çok mantıklı ve adaletli gelmedi. Dediğim gibi ne kadar seri o kadar çok drop olduğuna göre mantık zor kesilen monster nasıl drop oranı aynı veya daha az olabiliyor?
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Bu sadece 2 monsterin karsilastirilmasi olarak açtım konuyu ancak amacım drop listesinin tekrar gözden geçirilmesini önermek çünkü zor kesilen monsterla seri kesilen monster arasında inanılmaz adaletsizlik var. Çünkü istatistik olarak ne kadar seri kesersen o kadar çok drop alma şansın var oyunda . Drop oranlarına bakıldığında en mantıklısı leveli düşük tutup gidip tek atilabilen monsterlari kesmek herkez gidiyor en kolay monsterlari kesiyor bunda bir onarmallik yokmu bu adam geliştikçe daha zor monster kesip daha çok drop şansı olması gerekmiyormu 66 level adam bile werewolfde kasıyor saçmalık resmen
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Burda drop oranlari saçma werewolfde %1 oranında buz oranı verilmiş mesala tek atılıyor 10 saniyede 2 slot kesiliyor. Aynı şeyi gidip haunga tarzi apos tarzı bir monsteri kesmeye calisin 10 saniyede anca 1 veya 2 tane kesersiniz apostun cikma oranı %10 olsa bile seri kesilmediginden yine werewolf kesen adamdan daha az drop alicaktir. Çünkü ne kadar çok kesersen o kadar çıkma şansı bu oranlarin orantisizligi çok bariz şekilde slotları boslugundan anlaşılıyor. Hiç zor kesilen slotlarda adam yok.
 
Joined
9 October 2024
Messages
31
Merhaba, siz değerli oyuncumuzun geri dönüşlerini mutlak bir titizlik ile okudum.

Öncelikle drop sistemimizi size anlatmak isteriz;

True RNG system(true random number generator)

Bu sisteme göre örneğin; siz değerli oyuncularımızın en çok sevdiği drop olan, basic upgrade scrollun düşme oranı %5 olsun.

Bu sistem size temelde 0 - 10.000 arasında bir şans aralığı tanımlar.

Size yukarıda belirttiğim basic upgrade scrollun %5lik şans oranı, sistem tarafından size tanımlanan 0 - 10.000 şans aralığının %5lik bir aralığını temsil eder. 10.000 sayısının, %5'i 500'dür.

Siz belirtilen MOBA(yaratığa) ilk hasarı gerçekleştirdiğiniz de ilk zar drop aralığınızı belirler.

Peki nedir bu drop aralığı?

0 - 10.000 şans aralığınızda, basic upgrade scrollun drop oranı, 500 sayısına tekabül edecek şekilde belirlenir. Bu sayımız 1250 - 1750 olsun.

Mob öldüğünde kutuya tıkladığınızda ikinci zar atılmış olur. Atmış olduğunuz zar 1250 - 1750 sayısı arasında bir değer çıkarsa şanslısınız! Basic upgrade scroll kazandınız!

Yani drop oranınız mobun canıyla ilgili değildir. Eğer canıyla ilgili bir düzenleme yapılacak olsaydı bu konu çok kolay şekilde suistimale açık olurdu.

Gelecek olan 83 cap ile birlikte mob canları güncellenecektir.

İyi günler dileriz, sağlıcakla kalınız, NOWA ONLINE WORLD SAVAŞÇISI!
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Sanırım siz olayı yanlış anladınız size durumu şöyle anlatıyım. Ben hemen hemen tüm slotları denemiş biriyim. Size şöyle anlatiyim oyunda dediğiniz zar sistemi bir mobu kesince cikicak olan değere göre drop verdiğini soyediniz. Bunu zaten biliyorum. Anlatmak istediğim şu şimdi zor kesilen bir canavarla , kolay kesilen bir canavarin drop oranları çok yakın ne kadar çok bir mobu seri kesersen adet olarak fazla kestiginden zor kesilen mobo göre drop çıkma oranı daha çok oluyor. Aposta saatte 40 ezik bu kasiyorsan werewolfde 200 tane kasiyon sorun drop oranı değil sorun seri kesilen monsterlara zor kesilen monsterlarin drop oranlarinin çok yakın olması. Misal apostun %5 olsun bus orani werewolfin %1 şimdi ben 10 saniyede 15 werewolf kestim bu anlattiginiz sistemde her werewolf kesmemde bana drop atma şansı olucak degilmi ama apostu 10 saniyede 1 adet olarak olarak olucak.buda noluyor benim 10 saniyede sadece 1 drop alma şansım oluyor. Demek. seri kesilen mobla zor kesilen mobun farkı olmalı uğraşan adam daha az ödüllendiriyor. Gidin zor kesilen slotlara bakın adam yok. Birde gidin werewolf, grell,ağaç , smildon, yani kolay kesilen moblara bakın mafya gibi slotlara cokmusler hemde +8 fabric setlerle hiç bir çaba olmadan kazandıkları miktarı siz hayal edin . Size anlatmak istediğim adil oyun dengeli oyun seri kesilen slotlara abartılı oranlar verilmis zor kesilen moblari kesmenin hiç bir anlamı yok. Size anlatmak istediğim bu werewolf den günde 2 gbye yakın para kasılıyor hemde adamın hiç bir item almasına gerek kalmadan kastigi para. aposta full item adam toplasan 1 GB zor kasıyor. Bahsettiğim afk farmlar. Nerde denge nerde adalet ? Anlatmak istediğim budur.
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Ne kadar seri kesersen o kadar drop atma sansin oluyor drop oranın hiç bir önemi yok. Çünkü olay seri kesmeye kestikce her monsterdan verilen orana göre drop alma şansına bağlı zamana vurdugumuzda 10000 tane kestigin werewolf denmi daha çok drop alırsın yoksa 1000 tane kestigin apostan mi. Bütün mesele budur. Werewolf 00001 olması gerekirken apostun %10 olmalı. Çünkü zor kesiliyor zamana yaydigimizda seri kesilen daha çok kazandırıyor. Çünkü seri kestikce drop alma şansını arttiriyon
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Smildona 0.50 yetiye mesala 1.5 oran vermissiniz biri kaç saniyede kaç adet kesiliyor diğeri kaç saniyede kaç adet kesiliyor. Her keşiş işleminin kendine özel drop atma şansı olucagindan seri kesilen daha çok drop alma şansı doğacak. Bunun dengelenmesi lazım bu kadar bedavadan para kasilmamali oyunda. Mesala smildan 0.50 ezik bussa yetinin %10 olmalı ki adaletli olmalı çünkü zor kesilen mobu 50 saniyede kesicen 1 adet kolay kestigin mobu 50 saniyede 20 kesicen o yüzden zor kesilen slotlarda adam yok.
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Size bir örnek daha vermek istiyorum tyon mobuyla cardinal mobunu karşılaştırdığımızda neden herkez cardinal kesiyor da tyonda kimse yok neden herkez seri kesilen slotlarda doluyken tyonda veya mushroom lord slotlarinda kimseler yok. Bir dengesizlik söz konusu. Çünkü kolay kesilen moblarla zor kesilen moblarin drop oranları birbirine çok yakın bu yüzden insanlar item yapıp kendini geliştirme peşine dusmuyor. Giyiyor questde verilen bedava itemini veya giyiyor fabric armorunu ne ölme tehlikesi var ne pot harcama derdi var nede drop dusurmeme derdi var. Çok basit olmuş para kasma değinmek istediğim nokta budur. Talebim
her slotun kendine has özellikli bir cazibesi olması ve oyuncuların haritaya yayilmasi cabayla birşeylerin elde edilmesini istemem. Ha politikaniz gereği sadece premium satisindan geçinmek istiyorsanız birşey diyemem ama farmci dediginiz grubun kâr etmemeye başladığı an oyunu mahvetmek gibi, kaçmak gibi huyları vardır. Kemik esas oyunculara yazık etmeyin. Teşekkürler iyi çalışmalar.
 
Joined
9 October 2024
Messages
31
Tekrardan Merhaba, bahsetmiş olduğunuz konuyu anladık, size drop sistemimizin, şans faktörüne bağlı olduğunu anlattık.

Örneğin, 1.000 tane werewolf kestiniğinizde drop alamayabilirsiniz fakat 1.000 tane apost kestiğinizde üst üste drop elde edebilirsiniz. Bu tamamen şansınıza bağlı gelişen bir sistemdir. Size bunu anlatmaya çalışıyorduk.

Ek olarak: 30 level karakter, 41 level karaktere oranla belirttiğiniz moblarda farm attığı taktirde daha fazla drop alacaktır. Sizin seviyeniz yükseldikçe ters orantı olarak düşük seviye moblarda farm attığınız taktirde güzel bir verim alamayacaksınız.

Oyunumuz yapısı itibariyle rekabete dayalıdır. Farm slotlarında bulunan oyunculara yaptırım veya cezalandırma niteliği taşıyan drop kısma gibi eylemlerde bulunamayız. Oyuncular arasında bulunan rekabete müdahale edemeyiz.

Oyunumuzun drop sistemi dengelidir.

Yinede geri dönüşünüz için ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz. Dönüşlerinizin bazı noktaları not altına alınmıştır. Tekrardan teşekkür ederiz, sağlıcakla kalınız.
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Tamam ben sizin dediğinizi anladim ama ben yine anlatamadim bana dediğiniz su 1000 werewolf 1000 apost dediniz ama şunu atlamayalim lütfen bu adaletlere ulaşırken geçen süre. 1 saate werewolf ulasiyorsaniz 1000 rakamana diğerinde 5 saat. İşte şans faktörü tam terside olabilir geçen süreyi hesaba katmiyorsunuz. Bir mobu en kısa sürede ne kadar hızlı seri kesiyorsan drop düşürme şansın o kadar artıyor. Zaman faktörü slotda kazandığını parayla aynı doğrultuda, bu yüzden seri kestigin mob daha çok kazandiriyor oyuncaya ben drop oranlarinizin dengesiz olduğunu dusunuyorum çünkü mob özelinde verilen zamana göre zor dediğimiz Moblar kolay moblarda. Daha az kazandırıyor. Kendinizde deneyebilirsiniz 24 saat apostla 24 saat werewolfe koyun test sunucusunda karekterinizi hangisi daha çok drop aticak görebilirsiniz. Ayrıca level sisteminiz çok çabuk kestirme yolla hackleniyor alıyorsunuz 25 level karekterinizi partiye 60 level olan adam drop alma level ortalaması oluyor 42.5 . Bu sizin sisteminiz o yüzden diyorum size werewolf de 60 level adamlar crit atiyor diye. Sizce bu sistemde kusur yokmudur ?
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Birde ben drop kısın demiyorum dize daha çok zaman ve item dizmeden kesilmesi zor dedigimiz slotlarin bu kadar basit kasılan slotlara drop oranlarinin yakin olmasina şaşırıyorum. Hiç bir çaba gerektirmeden kasan adamla , o kadar emek verip item yapmış adamdan daha çok kazanmasi çok saçma geliyor bana.
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Birde mage jobunu lütfen mob damagelerini düzeltin tüm joblarla farm yapılıyor veya exp kasabiliyon mageyle solo geniyle nasıl kasilacak bilemiyorum. Çok yetersiz damagesi mob damagesi. 83 nasıl kasicam karakteri kara kara düşünüyorum.
 
Joined
9 October 2024
Messages
34
Slot rekabetinde bahsetmişken güçlü olan tabiki rekabetle alsın slotu ama tek atılan slotda itemin hiç bir anlamı yok sadece ne kadar çok karekterin varsa o kadar çok slotu alma sansin var MOBA en yakın olan hesap kutuyu aliyor. Veya hangi jop seriyse o alıyor. Örneğin benzer oyunlarda magenin 18 skili bir okcunun attığı oka göre MOBA ulaşması daha hızlı oluyorken sizin oyununuzda okcunun attığı ok daha hizli mage tamamen farmda pasife atilmis. Oyun içinde yayinci da dahil sorduğum insanlara mageyle nasıl farm atabilirim veya exp kasabilirim dedim kasamassin dediler mob damageleri çok düşük dediler . Denedim gerçekten öyle, job dengelenmeside önemli.ilk 83 kasana özel ödüller vericeksiniz eşit rekabet için her jobun eşit şartlarda olması gerekmez mıdır. 83 kasmaya başlarken mage jobunun 1-0 geriden gelmesi adaletli mıdır. Yanlış anlamayın elestiriyorum çünkü oynunuzda zaman geçirmeyi seviyorum. Sadece daha iyi nasıl olur onun hakkında fikirlerimi sunuyorum size. Tekrar böyle bir oyunu cikardiginiz için teşekkür. Severek oynuyorum. Bugünlük eleştirilerin bu kadar dizide daha fazla yormuyum. İyi geceler :)
 

Thanatos

Staff member
Joined
8 October 2024
Messages
21
Merhabalar, değerlendirmeye alacağız. 83 cap ile birlikte bazı değişiklikler söz konusu olacaktır. Önerileriniz ve bizlere ayırdığınız vakit için teşekkür ederiz. Sağlıcakla kalınız.
 
Joined
9 October 2024
Messages
31
Tamam ben sizin dediğinizi anladim ama ben yine anlatamadim bana dediğiniz su 1000 werewolf 1000 apost dediniz ama şunu atlamayalim lütfen bu adaletlere ulaşırken geçen süre. 1 saate werewolf ulasiyorsaniz 1000 rakamana diğerinde 5 saat. İşte şans faktörü tam terside olabilir geçen süreyi hesaba katmiyorsunuz. Bir mobu en kısa sürede ne kadar hızlı seri kesiyorsan drop düşürme şansın o kadar artıyor. Zaman faktörü slotda kazandığını parayla aynı doğrultuda, bu yüzden seri kestigin mob daha çok kazandiriyor oyuncaya ben drop oranlarinizin dengesiz olduğunu dusunuyorum çünkü mob özelinde verilen zamana göre zor dediğimiz Moblar kolay moblarda. Daha az kazandırıyor. Kendinizde deneyebilirsiniz 24 saat apostla 24 saat werewolfe koyun test sunucusunda karekterinizi hangisi daha çok drop aticak görebilirsiniz. Ayrıca level sisteminiz çok çabuk kestirme yolla hackleniyor alıyorsunuz 25 level karekterinizi partiye 60 level olan adam drop alma level ortalaması oluyor 42.5 . Bu sizin sisteminiz o yüzden diyorum size werewolf de 60 level adamlar crit atiyor diye. Sizce bu sistemde kusur yokmudur ?
Tekrardan Merhaba, siz değerli oyuncumuzun sorularına bir satırda cevap vermek yerine, yazdıklarınızı pingleyerek cevap vereceğim.

Belirtmiş olduğum True RNG system ile partinize almış olduğunuz düşük level karakter ile drop şansınızı arttıramazsınız. Bu sisteme göre şans faktörü; belirtmiş olduğunuz moba(yaratığa) en fazla hasarı veren karakterin mevcut premiumu, zar faktörü, karakterin seviyesi gibi faktörler etkilidir.

Partiye alınmış olan düşük seviye karakter drop şansını etkilemez. Eğer bu düşük seviye karakter hasar vurmaya başlarsa; yukarıda belirtmiş olduğum şartlar gözetilir.

Ek olarak: Mobu(yaratığı) seri şekilde hasar vererek kesmeniz, drop oranınızı etkilemez. Tekrardan bilginize sunarım.

Oyunumuzda bu tarz hurafeler mevcut, bu hurafelere veya dışarıdan duyulan duyumlara itibar etmeyiniz.
 
Joined
9 October 2024
Messages
31
Birde ben drop kısın demiyorum dize daha çok zaman ve item dizmeden kesilmesi zor dedigimiz slotlarin bu kadar basit kasılan slotlara drop oranlarinin yakin olmasina şaşırıyorum. Hiç bir çaba gerektirmeden kasan adamla , o kadar emek verip item yapmış adamdan daha çok kazanmasi çok saçma geliyor


Sizinle data bilgisini paylaşamam fakat belirtmiş olduğunuz yorum bir görüş böyle düşünmenize yol açan veri nedir? Chaos Zone haritasında bulunan veya diğer haritalarda bulunan drop oranları sabit değildir.

İyi günler dileriz, sağlıcakla kalınız.
 
Top